Apa jimat untuk memilih atau melakukannya sendiri untuk semoga berjaya dalam semua perkara

Sejak dahulu lagi, semua pemikiran manusia bertujuan untuk mengharapkan nasib baik dalam apa jua usaha.jimat kecil nasib baik yang dibuat dengan tanganNamun, nasib menyebelahi beberapa orang, yang lain tidak. Pada masa yang sama, keberuntungan menemani yang terpilih sepanjang masa. Nasib baik itu tidak dapat disedari. Kemudian ternyata lelaki bertuah itu mempunyai jimat keberuntungan kecil. Jimat keberuntungan yang besar mempunyai kekuatan khas.

Selamat berjimat

Sejak kecil, seseorang mempunyai barang kegemarannya, tanpanya dia tidak boleh berjalan-jalan. Sahabat ini tidak dapat dipisahkan dengan pemiliknya, menjadi pelindungnya pada tahap bawah sedar. Tumbuh dewasa, seseorang menyimpan jimat yang membawa tuah. Setiap azimat mempunyai sejarah penampilan. Objek kecil menolong pemiliknya dalam kehidupan, dan disebut jimat keberuntungan kecil.

daya tarikan bertuah - loket tapal kuda

Terutama dihargai adalah perkara-perkara kecil yang menghilangkan masa kematian, terselamat dari masalah. Mereka disimpan dan diwarisi bersama dengan sejarah. Semakin tua jimat, semakin kuat kekuatannya. Talismans telah mengumpulkan tenaga beberapa generasi.

Tanda-tanda menemani sepanjang hidup kita. Kami akan mengambil peperiksaan dengan keputusan yang sesuai. Dompet untuk menarik wang berwarna merah. Di rumah, katak dengan duit syiling di mulutnya terletak di gunung daun emas. Dan di mana sahaja. Tetapi ada azimat khas untuk nasib baik. Mereka dirahsiakan dan tidak pernah berpisah.

Jimat semacam itu telah berulang kali membuktikan kekuatan ajaibnya kepada pemiliknya. Ini boleh berupa barang - duit syiling, kerikil khas, sapu tangan. Terdapat produk yang dipakai pemiliknya dengan jelas. Ini adalah jimat yang sangat besar, buatan dan ritual kekuasaan. Produk sebegitu besar menarik perhatian dan disebut jimat keberuntungan. Di antara mereka terdapat orang-orang kuno yang mempunyai kekuatan magis yang hebat.

Di mana saya boleh mendapatkan jimat?

tapal kuda yang dijumpai akan dijadikan jimat

Sekiranya anda bosan menonton rakan yang bertuah, anda perlu mengingatkan nasib anda tentang diri anda. Jimat adalah perkara pertama yang anda perlukan. Sekiranya anda tidak mempunyai kenang-kenangan bertuah, anda perlu membuatnya. Cara jimat muncul diketahui:

  • tapal kuda atau syiling dijumpai;
  • Jimat DIY;
  • jimat caj khas yang dibeli dari kedai.

Dalam kes ini, mana-mana dari mereka akan membawa tuah, tetapi dibuat dengan tangan anda sendiri hanya mengetahui bidang tenaga pemiliknya dan akan berfungsi hanya untuknya. Sekiranya jimat itu dibeli dengan wang, ia mesti diaktifkan. Konspirasi sederhana dan kehangatan tangan mengaktifkan perkara itu:

"Jimat saya sekarang adalah perlindungan dan keberuntungan saya! Nasib akan menambahkan saya, kekecewaan dan masalah - akan berkurang! ".

Dan selepas itu, jimat harus selalu bersama pemiliknya.

Jimat DIY

Jimat DIY dari bahan semula jadi

Cara membuat azimat untuk nasib baik, dan dengan tangan anda sendiri, ditulis dalam kesusasteraan khas, dan tidak sukar untuk mencari maklumat. Tetapi keajaiban yang harus anda biarkan dalam hidup anda adalah perkara yang halus dan berubah-ubah. Jimat kekayaan yang dibuat sendiri akan menjadi aktif:

  • jika fasa bulan betul;
  • untuk tujuan yang berbeza - hari yang berbeza dalam minggu pengeluaran;
  • bahan semula jadi digunakan.

Produk buat sendiri dibuat hanya pada bulan yang sedang tumbuh, dan lebih disukai pada bulan yang akan datang. Pada masa yang sama, azimat untuk nasib baik yang membawa wang mesti dibuat pada hari Rabu. Hari yang paling sesuai untuk anak panah Cupid adalah pada hari Jumaat.

Pesona harus dibuat pada hari Ahad dalam kesunyian dan ketenangan jiwa. Hanya tumpuan positif dan lengkap akan membantu mewujudkan daya tarikan nasib baik. Ia boleh menjadi boneka kecil yang diperbuat daripada benang, coretan dari lilin semula jadi, rune yang dibuat untuk nasib baik. Tidak kira bahan semula jadi apa jimat itu dibuat, tetapi bentuknya penting.

Bentuk azimat

azimat nasib boleh bulat

Pertama, anda perlu menentukan tujuan pembuatan item tersebut. Pada masa yang sama, dipercayai bahawa bentuk menentukan arah pembantu sihir. Ini mestilah barang kecil yang selesa dipakai sebagai perhiasan atau gantungan kunci. Jimat nasib baik boleh berbentuk segi tiga atau bulat. Tetapi pada masa yang sama, duit syiling dengan lubang yang digerudi juga akan berfungsi. Patung-patung haiwan, tanda-tanda zodiak, hiasan kayu boleh digunakan. Rune do-it-yourself yang diukir dari aspen blank dapat menjadi penolong yang kuat. Pemburu nasib tertarik dengan pencarian batu kerikil di pesisir sistem perairan. Batu dengan bentuk khas dan digilap oleh masa dianggap sebagai azimat nasib baik. Sekiranya batu yang dijumpai menarik perhatian, maka ia boleh dijadikan jimat.

Batu itu hanya akan berubah menjadi jimat apabila mendapat kekuatan. Untuk melakukan ini, anda perlu melakukan upacara sederhana. Anda perlu mengelilingi takungan kecil di sekitar lawan jam tiga kali. Pada masa ini, batu harus berada di tangan dan menerima mesej mental dari pemiliknya. Dia mesti memahami pemikiran pemiliknya dan visi hidupnya yang berjaya. Oleh itu, anda perlu fokus pada positif semasa berjalan. Dalam 7 hari akan datang, anda perlu memegang batu di tangan anda lebih kerap, dengan itu memastikan pemasangannya selamat. Jadi, azimat dicipta dengan tangan anda sendiri.

Tetapi anda boleh membuat jimat dari lilin hanya ketika bulan sudah penuh. Dalam kes ini, jimat itu dilemparkan hanya untuk dirinya sendiri. Ritual pembuatan ini dilakukan pada tengah malam dalam keadaan senyap sepenuhnya. Ini memerlukan lilin gereja lilin, gelas, dan kotak mancis baru. Anda perlu menyalakan lilin di dalam gelas tepat pada tengah malam. Anda perlu menggenggam gelas dengan tangan anda, memindahkan tenaga anda ke dalamnya. Dan semasa lilin menyala, ucapkan kata-kata ajaib mantra:

“Di laut biru yang dalam ada sebuah pulau dengan gunung yang tinggi. Terdapat lubang hitam di gunung lubang itu. Setan hitam duduk di dalam lubang - mereka mengutuk orang. Saya bertanya, hamba Tuhan (nama pemohon) dari setan-setan jahat itu, agar tidak mengirim saya penderitaan dan musibah. Dan semasa api ada bersama saya - nasib dan kebahagiaan ada bersama saya! "

Lilin akan mengeras dan mesti diletakkan di dalam beg kain dan dikendalikan lebih kerap dalam masa 12 hari dan disiapkan. Jimat sudah siap.

Perkara biasa bagi semua azimat do-it-yourself adalah bahawa mereka hanya berfungsi untuk nasib baik, untuk perbuatan baik. Pada masa yang sama, objek ajaib seperti itu hanya tertakluk kepada pemiliknya.

Awas! Anda boleh mencari duit syiling dan membuat jimat dari itu untuk nasib baik. Tetapi anda tidak dapat mengambil barang di persimpangan. Mungkin pemiliknya membuang masalahnya dengan nilai, dan mereka akan pergi ke pemilik baru.

Syiling yang dijumpai mesti menjalani ritual penyucian setelah berbaring di air suci selama tiga hari. Setelah itu, konspirasi yang sama untuk melipatgandakan kekayaan diucapkan, dan koin itu muncul di dompet: "Satu koin datang kepada saya, tetapi membawa saudara-saudaranya kepada saya! "Setiap orang boleh mempunyai jimat mereka sendiri untuk nasib baik. Tetapi penciptaan dan pemilikan jimat tidak bertolak ansur dengan gosip. Perkara ini bersifat intim, dan seharusnya hanya berkaitan dengan perkara dan pemiliknya.